در حال نمایش 7 نتیجه

خرید پمپ دنده ای

پمپ دنده ای یا غلیظ کش یکی از انواع پمپ های صنعتی با قابلیت جابه جایی مثبت است که برای انتقال و جا به جایی سیالات استفاده می شود. پمپ دنده ای به دلیل مکانیسم ویژه ای که دارد، قدرت مکش خیلی بالایی دارد و انتخابی مناسب برای انتقال مایعات با غلظت و ویسکوزیته بالاست.

انواع پمپ دنده ای نقش جهان

پمپ دنده ای انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز صنعت، میتوان از هریک از آنها استفاده کرد. نقش جهان، ارائه کننده بهترین و با کیفیت ترین انواع پمپ دنده خارجی است.

انواع پمپ دنده خارجی که در مجموعه نقش جهان موجود می باشد شامل موارد زیر می شود:

پمپ دنده‌ای HF

پمپ دنده ای HF جزو انواع معروف و پر فروش پمپ دنده ای غلیظ کش است. این پمپ در 4 تیپ مختلف عرضه می شود که عبارتند از: HF3 – HF4 – HF5 – HF6

جنس بدنه این دستگاه معمولا از چدن است و سایر اجزا آن مثل شافت و چرخ دنده ها از جنس فولاد و آلیاژ های مقاوم هستند. به همین علت، این دستگاه مقاومت و استحکام بالایی دارد و در برابر آسیب، نسبتا مقاوم است.

این پمپ دنده ای تا دمای 300 درجه سانتیگراد قابل استفاده است و برای انتقال و جابه جایی سیالاتی استفاده می شود که خاصیت خورندگی ندارند. بعلاوه، از پمپ دنده ای HF برای جا به جایی مایعات با ویسکوزیته های مختلف استفاده می شود.
نحوه اتصال و کوپلینگ این پمپ با الکتروموتور یا منبع نیرو نیز بصورت مستقیم صورت می گیرد.

پمپ دنده‌ای SHF

یکی دیگر از انواع پمپ های دنده ای نقش جهان، پمپ دنده ای SHF است. این پمپ در تیپ های SHF5 ،SHF4 ،SHF3 و SHF6 موجود می شود. جنس بدنه و چرخ دنده های پمپ دنده ای SHF، استنلش استیل است که مقاومت بالایی دارد و ضد زنگ است.

این پمپ معمولا برای انتقال و جابه جایی مایعاتی استفاده می شود که نسبت به جنس بدنه حساس اند. از مهم ترین کاربرد های این دستگاه نیز میتوان به صنایع غذایی و مایعات خوراکی مثل عسل و آب میوه و صنایع دارویی اشاره کرد.

پمپ دنده ای BHF

پمپ دنده ای BHF که اصطلاحا به آن، پمپ برنجی نیز می گویند، یکی دیگر از انواع پمپ های دنده خارجی موجود در فروشگاه نقش جهان است. این پمپ دنده ای همانطور که از نامش پیداست، از جنس برنج ساخته شده است.

پمپ دنده ای BHF در 4 تیپ BHF3 – BHF4 – BHF5 – BHF6 موجود می باشد. این پمپ برای انتقال مواد با ویسکوزیته بالا مثل روغن ها و مواد چسبناک مناسب است. همچنین، به دلیل ساختار مکانیکی که دارد، معمولا صدای کمی تولید می کنند.

از این پمپ دنده معمولا در صنایع غذایی، شیمیایی، پتروشیمی و ماشین آلات صنعتی استفاده می شود.

پمپ دنده‌ای PHF

پمپ دنده ای PHF، نوع دیگری از پمپ های نقش جهان است که در تیپ های PHF3 – PHF4 – PHF5 – PHF6 عرضه می شود. جنس این دستگاه معمولا از چدن داکتیل است و چرخ دنده ها و شفت این پمپ دنده نیز از فولاد است که مقاومت این دستگاه را بالا می برد.
از پمپ دنده ای PHF برای پمپاژ مایعاتی که فاقد حساسیت و خورندگی هستند استفاده می شود.

پمپ دنده‌ ای GF

پمپ دنده ای GF یکی دیگر از پرکاربرد ترین پمپ های دنده ای در مجموعه نقش جهان است. این پمپ در تیپ هایGF6 – GF7 – GF8 – GF9 – GF10 – GF15 موجود می باشد که نسبت به توان و فشاری که نیاز دارید، میتوانید هرکدام از آنها را تهیه کنید.

از این پمپ دنده ای غلیظ کش معمولا در انتقال و جا به جایی مواد با غلظت و حجم بالا استفاده می شود. مزیت های این دستگاه شامل ایجاد فشار کم، قدرت بالا و صدا و لرزش پایین می شود.

بعلاوه، این پمپ دنده ای دارای یک سوپاپ است که در صورتیکه فشار بیشتر از حد مجاز افزایش پیدا کند، سوپاپ خیلی سریع فعال می شود و مایعات را به بخش مکش پمپ هدایت می کند.

پمپ دنده ای VGF

پمپ دنده ای VGF یکی از انواع پمپ ها دوجداره و موجود در فروشگاه پمپ نقش جهان است. تیپ های این پمپ شامل VGF6 – VGF7 – VGF8 – VGF9 می شود. این پمپ دنده ای، از سفت شدن مایعات درون پمپ جلوگیری می کند و برای انتقال سیالات با ویسکوزیته های مختلف استفاده می شود.

این پمپ دنده ای دارای دو جداره داخلی و خارجی است و طرز کار آن به این صورت است که در جداره داخلی آن، سیالات حرکت می کنند و جداره خارجی آن مخصوص عبور روغن است. بعلاوه، برای کمک به حرکت سیال، در فضای خالی محفظه هوای گرم عبور می دهند.

پمپ دنده ای KVGF

پمپ دنده ای KVGF یکی از انواع متفاوت پمپ های دنده ای نقش جهان است. طراحی این پمپ به این صورت است که در دو طرف پمپ، فلنج کار شده است و از آنجایی که این پمپ هم یک پمپ دنده خارجی است، چرخ دنده های آن در خلاف جهت همدیگر می چرخند و سیال را در داخل پمپ به حرکت در می آورند.

تیپ های این پمپ دنده ای فلنج دار نیز شامل KVGF6 – KVGF7 – KVGF8 – KVGF9 – KVGF10 – KVGF15 – KVGF20 می شود.

فروش پمپ دنده ای غلیظ کش با بهترین کیفیت

خرید پمپ دنده ای باید متناسب با نیاز صنعت صورت بگیرد. مجموعه پمپ نقش جهان با سالها سابقه در زمینه فروش انواع پمپ دنده ای خارجی، در این زمینه پیشتاز است.

در صورت تمایل به خرید هریک از انواع پمپ دنده ای با قیمت مناسب، کافیست با کارشناسان مجموعه نقش جهان تماس بگیرید یا از طریق ثبت سفارش، اقدام به خرید کنید.

از مزایای خرید از این مجموعه، میتوان به امکان بهره مندی از مشاوره تخصصی، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش اشاره کرد.