بهبود کارایی پمپ دنده ‌ای و فرایند آن

0 دیدگاه
بهبود کارایی پمپ دنده ‌ای

هدف از این مقاله بهبود کارایی پمپ دنده ‌ای یک اصطلاح است که همچنین می‌توانند به عنوان موتور عمل کنند. شناخته شده است که در این دستگاه‌ها‌، 5 چرخ دنده تحت تأثیر فشار سیالی که از آن‌ها عبور می‌کند، قرار می‌گیرند تا واکنش‌های مهمی را که باعث اصطکاک بیش از حد چرخ دنده‌ها به دیواره‌های محفظه آن‌ها می‌شود، در نظر بگیرند. w به منظور جبران این اقدامات مضر، دستگاه‌های مختلفی قبلاً پیشنهاد یا اعمال شده است: بعضی از دستگاه‌های گفته شده از سوراخ‌های بین دندان دنده استفاده می‌کنند.
موارد دیگر شامل اتاق‌های متعادل کننده در بدنه پمپ و دیام است که کاملاً مخالف محفظه مکش و تحویل است. در این دستگاه‌های اخیر‌، مشاهده می‌شود که واکنش تولید شده توسط رانش مایع در ZOne یک شبکه از هر چرخ دنده نیست جبران شده اکنون فشار مایع در این منطقه واقعاً بسیار زیاد می‌شود‌، زیرا مایعی که بین دندان‌های چرخ دنده محبوس شده است از محفظه تحویل گرفته می‌شود، یعنی در یک فشار بسیار بالا، در بیشتر موارد، 25. علاوه بر این، فشار ضرباننده‌ای است و مداوم نیست و این اشکال را جدی‌تر می‌کند.
در دستگاه‌های دیگر‌، به منظور کاهش میزان مایع محبوس در قوس زمین، 30 فرو رفتگی در دیواره‌های انتهایی روبرو به چرخ دنده‌ها در نزدیک‌ترین فاصله ممکن فراهم می‌شود. با این حال‌، نتیجه این مصنوعات کاهش فاصله بین محفظه مکش و محفظه تحویل است‌، به طوری که آن‌ها اغلب باعث نشت می‌شوند. بنابراین نمی‌توانند در فشارهای بالایی که اکنون از چنین دستگاه‌هایی مورد نیاز است، کارآمد باشند.

با توجه به موارد موجود‌، اختراع‌، بالانس کردن این دستگاه‌های دنده‌ای است که قادر به کار کردن به عنوان پمپ یا موتور هستند‌، بدون هیچ گونه سوراخ بین دندان‌ها‌، با همکاری‌، برای هر دنده‌، از دو اتاق تعادل که هر یک بخش دیگری از حاشیه دنده و گسترش بیش از کمان‌هایی با اندازه نابرابر، محفظه بزرگ یا چندگانه با بیشترین طول به صورت قطری در مقابل قوس دنده قرار گرفته است که تحت فشار تولید شده یا دریافت شده (پمپ یا موتور) و قوس پیچ‌، طول محفظه مذکور تقریباً برابر با مجموع دو قوس گفته شده است. که با آن ارتباط برقرار می‌کند. در حالی که محفظه کوچک‌ترین طول بطور قطری است.

دنده‌ها

قوس دنده‌ای را که تحت مکش (پمپ) یا اگزوز (موتور) قرار دارد‌، در سایتاین اختراع هدف خود را برای بهبود بهره وری از موارد باز شده در آن‌، چه در بدنه پمپ دنده ای که چرخ دنده‌ها در آن می‌چرخند‌، و چه دوباره به طور جزئی یا کاملاً در دیواره‌هایی که به طرف دنده‌های مذکور قرار دارند‌، ارائه می‌دهد. 5 به منظور حصول اطمینان از تعادل پمپ یا سیستم چرخ دنده موتور در هر دو جهت عملکرد‌، با از بین بردن هرگونه احتمال عدم تعادل در لحظه در هنگام معکوس کردن جهت‌ها‌، این اختراع همچنین شامل تجسم‌هایی است که در آن‌، برای هر دنده وجود دارد مطابقت ساخته شده است‌، از یک طرف دو شکاف یا اتاق تعادل مساوی که کاملاً بطور قطری مخالف قوس هستند زیر فشار و مکش و اتصال با کمان‌های گفته شده، و از طرف دیگر یک محفظه سوم که بیش از یک قوس مخالف و تقریباً برابر با قوس گام است.
عملکرد محفظه سوم Said بصورت خودکار به کمک مجموعه ای از شیرآلات یا 20 دستگاه معادل به محفظه متعادل کننده تحت فشار اضافه می‌شود، چرخش چرخ دنده‌ها همانطور که در تجسم ساده‌، اتاق های متعادل کننده و مجراها که آن‌ها را تأمین می‌کند ممکن است در بدنه پمپ یا در انتهای دیوارها فراهم شود. لوله‌های شاخه‌ای ممکن است از لوله‌های اتصال که اتاق‌های متعادل کننده را برای استفاده از بخشی از مایع تحت فشار برای روغن کاری یاطاقان تهیه می‌کنند‌، خارج شوند.
اصل اختراع با استفاده از تجسم‌های مختلف‌، در نقشه‌های همراهی که در آن شکل 1 نمای دیاگرام یک دستگاه بالانس برای یک جهت چرخش را نشان می‌دهد‌، نشان داده شده است. دستگاه گفته شده در بدنه حفره‌های گیرنده پمپ یا موتور قرار دارد (چرخ دنده‌ها در قسمت عرضی نشان داده می‌شوند). شکل 2 یک نمای به صورت عرضی از یک دستگاه شبیه ساز است که در انتهای دیوارها قرار دارد.

شکل 3 به صورت نمودار‌، در بخش عرضی‌، یک دستگاه متعادل کننده را نشان می‌دهد که برای هر دو جهت چرخش گروه چرخ دنده‌ها کار می‌کند و در بدنه سوراخ‌ها قرار می‌گیرد. 4 یک نمای نمودار مربوط به نمای قبلی است‌، اما در آن دستگاه متعادل کننده در دیواره‌های انتهایی قرار دارد.
شکل 5 یک نمای در ارتفاع مقطعی محوری‌، از 50 تجسم آرایش مطابق شکل 4 و دارای یاتاقان‌های روغن کاری اجباری چرخ دنده‌ها است. این نمای مربوط به بخشی از طول صفحه است که در 5-5 در شکل نشان داده شده است. 7 ، 8 و 10، به اصطلاح پمپ‌ دنده ای که همچنین می‌توانند به عنوان موتور کار کنند. شناخته شده است که در این دستگاه‌ها، 5 چرخ دنده تحت تأثیر فشار سیال قرار می‌گیرند.
که از طریق آن‌ها عبور می‌کند، واکنش‌های مهمی را که باعث اصطکاک بیش از حد چرخ دنده‌ها در برابر دیواره‌های محفظه آن‌ها می‌شود، در نظر بگیرید. w به منظور جبران این اقدامات 10 مضر، دستگاه‌های مختلفی قبلاً پیشنهاد یا اعمال شده است: برخی از دستگاه‌های گفته شده ما را از سوراخ‌هایی که بین دندان‌ها ایجاد می‌شود، بسازید. برخی دیگر شامل اتاق‌های متعادل خوابیده در بدنه پمپ و قطر کاملاً مقابل اتاق مکش و تحویل است.

با این حال‌، در این دستگاه‌های اخیر مشاهده می‌شود که واکنش تولید شده توسط رانش سیال در ZOne شبکه هر دنده جبران نمی‌شود. اکنون فشار مایع در این منطقه واقعاً بسیار زیاد می‌شود، زیرا مایعی که بین دندان‌های چرخ دنده محبوس شده است از محفظه تحویل گرفته می‌شود، یعنی در یک فشار بسیار بالا، در بیشتر موارد، 25. علاوه بر این، فشار فشار ضرباننده‌ای است و مداوم نیست، و این اشکال را جدی‌تر می‌کند. در دستگاه‌های دیگر، برای کاهش میزان مایع حبس شده بر روی قوس قوس، 30 فرو رفتگی در دیواره‌های انتهایی رو به چرخ دنده‌ها تا حد ممکن به هم نزدیک شده‌اند. با این حال، نتیجه این مصنوعات کاهش فاصله بین اتاق مکش و اتاق تحویل است.
به طوری که آن‌ها اغلب باعث نشت می‌شوند. بنابراین آن‌ها نمی‌توانند در فشارهای بالایی که اکنون از ماشین‌های ساختمانی مورد نیاز است، کارآمد باشند. طبق این مقاله، اختراع این دستگاه‌های دنده‌ای که قادر به کار کردن به صورت پمپ یا موتور هستند‌، بدون هیچ گونه سوراخکاری بین دندان‌ها‌، انجام می‌شود‌، توسط همکاری‌، برای هر دنده‌، از دو محفظه متعادل که هر یک قسمت متفاوتی از محیط دنده را در آغوش گرفته و از قوس‌هایی با اندازه نابرابر امتداد یافته است‌، محفظه ساده یا چندگانه با بیشترین طول به طور قطر در مقابل قوس دنده قرار گرفته است به فشار تولید شده یا دریافت شده (پمپ یا موتور) و قوس پیچ‌، طول محفظه مذکور تقریباً برابر با مجموع دو قوس گفته شده است. که با آن ارتباط برقرار می‌کند. در حالی که محفظه با کمترین طول به طور قطری در محل دنده قرار دارد قوسی که تحت فشار (پمپ) یا اگزوز (موتور) قرار می‌گیرد، و oppo قرار دهید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *