تلورانس یاتاقان پمپ دنده‌ای

0 دیدگاه
تلورانس یاتاقان پمپ دنده‌ای

شافت چرخ دنده‌ها به صورت مشبک در هر طرف خود توسط یک یاتاقان سفت و سخت متشکل از محوری که در یک کناره قرار دارد قابل حمل است. مایع با فشار بالا به دلیل از بین بردن این بلبرینگ‌ها به سمت چرخ دنده‌ها در برابر تکیه گاه‌هایی که جدایی آن‌ها کمی بیشتر از عرض چرخ دنده‌ها است، توسط قسمت‌های از راه دور (با توجه به چرخ دنده‌ها) یاتاقان‌ها به داخل اتاق‌ها محدود می‌شود. یکی از شافت‌ها‌، به نام “شافت کوپلینگ”، فقط از یک طرف پوسته را عبور می‌دهد؛ شافت دیگر که “شافت داخلی” نامیده می‌شود‌، از پوشش عبور نمی‌کند. هر محفظه حداقل در مقابل قسمت اصلی یاتاقان و در مقابل شافت داخلی امتداد دارد. محفظه در طرف غیر تراورس از ناحیه واقع در مقابل انتهای غیر تراورس شافت اتصال جدا شده است و ترجیحاً اتاق دیگر از یک منطقه مربوطه در اطراف انتهای عبور از شافت اتصال جدا شده است. اختراع حاضر مربوط به پمپ‌های دنده هیدرولیکی و موتور دنده‌ای از نوع حمل شافت چرخ دنده در مش‌، در هر یک از طرفین آن‌ها توسط یاتاقان سفت و سخت متداول است که در جهت محوری قابل حرکت است.

یاتاقان

فضای داخلی یک پوشش‌ و این شامل، برای اعمال بر روی دو یاطاقان، نیرویی است که تمایل دارد آن‌ها را به سمت کنار چرخ دنده‌ها با استفاده از آن‌ها در برابر تکیه گاه‌هایی که جدایی آن‌ها کمی بیشتر از عرض چرخ دنده‌ها است حرکت دهد، به معنای معرفی، به داخل محفظه‌هایی که تا حدی توسط چهره‌های جانبی این یاتاقان‌ها محدود می‌شوند، صورت‌های جانبی از چرخ دنده‌ها دور هستند، مقداری مایع در یک منطقه از دستگاه با فشارهای بالا، یعنی در خروجی پمپ دنده ای یا ورودی موتور، خارج می‌شود یکی از آن‌ها شافت‌ها (که “شافت اتصال” نامیده می‌شوند) فقط در یک طرف از روبرو قرار می‌گیرند، در حالی که طرف دیگر شافت (که “شافت داخلی” نامیده می‌شود) از جعبه عبور نمی‌کند.
انگلیسی هدف از مقاله حاضر تهیه پمپ‌ها و موتورهایی از این نوع است که الزامات عملی را برآورده می‌کنند، به ویژه از نظر کارایی و سادگی ساخت. با توجه به ویژگی اصلی مقاله در هر طرف پمپ‌ها و موتورهای نوع مورد نظر، محفظه فوق الذکر به گونه‌ای مرتب شده است که نه تنها روبروی قسمت اصلی حداقل یاتاقان گسترش یابد، بلکه در مقابل شافت داخلی نیز قرار دارد، اما این محفظه از منطقه واقع در مقابل انتهای غیر تراورس شافت اتصال جدا شده است.
این مقاله را می‌توان به راحتی از توضیحات خاص پایین آورنده، که صرفاً از طریق مثال کافی، تجسم‌های خاص پمپ‌های مرتب شده بر اساس  مقاله ورده شده است، درک کرد. این تجسم‌های خاص با اشاره به نشان‌های قرعه کشی همراه شرح داده شده است که در آن:
شکل 4، در مقیاس بزرگتر، منطقه مش‌بندی چرخ دنده‌های پمپ از شکل 1 تا 3 را نشان می‌دهد. و شکل 5، 6 و 7، به ترتیب مشابه شکل 1، 2 و 4 نشان داده شده است، یک پمپ ایجاد شده مطابق با تجسم دوم  مقاله شکل5

پمپ‌های هیدرولیک

یک بخش در امتداد V-V شکل 6 و شکل است 6  یک بخش در امتداد VI-VI شکل 5 است. با توجه به پمپ در جنبه کلی آن‌، مطابق با نشانه‌های داده شده در برنامه ثبت  مقاله ایالات متحده Ser، کاملاً منطبق است. شماره 525،396 که در 7 فوریه 1966 توسط متقاضی پرونده برای “پمپ‌های دنده هیدرولیک و موتورها” ثبت شد، اکنون حق ثبت شماره 3،395،646، توسط یک استاتور متشکل از یک بدنه مرکزی 1 و دو صفحه کناری 2 و 2a مونتاژ شده توسط پیچ و مهره 3، و توسط دو چرخ دنده در مش 4 و 5 دیس در دو سوراخ کوتاه 6 و 7 قرار دارد، چرخ دنده 4 با شافت اتصال یا شافت 8 محکم است که فقط صفحه کناری 2a را نشان می‌دهد. دهانه ورودی 9 و دهانه خروجی 10 با ناحیه اتصال بین سوراخ‌های 6 و 7 ارتباط برقرار می‌کنند، شافت 8 همیشه به همان معنا می‌چرخد​​، همانطور که با پیکان در شکل نشان داده شده است.

1 و 5. دنده 5 با شافت داخلی سفت و محکم استیا شافت رانده 11 که صفحات کناری 2 و 2a را عبور نمی‌دهد. بسته بندی 21 در محل شافت 8 ارائه می‌شود از صفحه کناری 2a عبور می‌کند. شافت‌های 8 و 11 در یک خرس متحرک سفت و سخت قرار می‌گیرند ings 1 و 12a که، در هر طرف چرخ دنده‌ها، به صورت یک قطعه مجزا و یکپارچه تشکیل شده‌اند و تقریباً دارای کانتور شکل 8 هستند. یاتاقان های 12 و 12aدر سوراخ‌های بریده شده 13، 14 و 13a ،14a قرار داردکه در بدنه 1 دارای محورهای مشابه سوراخ های 6 هستند و 7. به طور مناسب، یاطاقان غلتکی یا توپی 15، 16 و 15a ،16aبین یاتاقان‌های 12، 12a وشافت 8 ، 11. هر یاتاقان شامل دو شیار 22 اسو 23 به ترتیب برای پر کردن و تجزیه خدمت می‌کنند.

یاتاقان

preSS1onpreSS1on صورت جانبی هر یاتاقان، که صورت جانبی آن از کنار چرخ دنده مربوطه فاصله دارد، یکی از دیواره‌های یک محفظه 24 یا 24a را تشکیل می‌دهد که مقداری مایع را تحت فشار دریافت می‌کند و تمایل دارد خرس مورد نظر را به سمت کنار آن منتقل کند دنده. این مایع در خروجی پمپ خارج می‌شود، ترجیحاً توسط واسطه معابر 25 و 25a که به ترتیب از یاتاقان‌های متحرک عبور می‌کنند.
یک طرف به طرف دیگر و منشا یک شیار پر کننده 22 یا 22a است. تکیه گاه به معنای محدود کردن است، تا مقداری کمی بیشتر از عرض یک دنده، حداقل فاصله d را از جنبه‌های جانبی که روبروی یاتاقان‌های 12 و 12a قرار دارند جدا کند. به عنوان مزیت، این ابزارهای پایه توسط شانه‌های 17، 17a و 18، 18a موجود در بدن پمپ 1، بین سوراخ مرکزی 6 یا 7 و بعدی تشکیل می‌شوند.
سوراخ‌های al ،13 ،13a یا 14، 14a، جفت شانه‌های 17، 17a و 18، 18a بنابراین فاصله d از هم جدا می‌شوند. ترجیحاً شانه‌های مورد نظر توسط کناره‌های a تشکیل می‌شوند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *