عملکرد پمپ‌های چرخ دنده فشار قوی

0 دیدگاه
پمپ‌های چرخ دنده فشار قوی

این مقاله مربوط به پمپ‌های چرخ دنده فشار قوی است، پمپ‌های چرخ دنده فشار قوی دستگاه‌هایی را برای نگهداری صفحات انتهایی قابل تنظیم محوری بر روی بوش‌های بلبرینگ در تماس با رویه‌های دنده‌های چرخ دنده با استفاده از پیش نیاز هیدرولیکی مربوط می‌کند. ثبت اختراعات شماره 2،420،622 ایالات متحده‌، پمپ چرخ دنده‌ای با یاتاقان تحت فشار را توصیف می‌کند که سیم پیچ یک محفظه با محفظه‌های استوانه‌ای موازی همپوشانی دارد و دارای چرخ دنده‌ای در داخل محفظه‌های بیش از حد لبه‌دار هستند‌، چرخ دند‌ها با ژورنال‌های مخالف گسترش یافته که در آن قرار دارند‌، ارائه می‌شوند.
بوش‌های تحمل شده در داخل محفظه‌، و مایع تحت فشار باید بین سطح چرخ دنده‌ها و بوش قرار گیرد. فشار در فضاهای دندان، به دلیل عمل پمپاژ، از فشار تحویل به فشار ورودی اطراف چرخ دنده‌ها از فشار به سمت ورودی می‌رسد. در حالیکه فشار وارد شده به پشت صفحات انتهایی یا بوش‌ها روی سطح یکنواخت است. مرکز فشار بارهای مربوطه بر روی صورت‌های داخلی مجاور چرخ دنده‌ها و روی صورت‌های خارجی که صفحات یا بوش‌ها را به سمت داخل فشار می‌دهد نیروهای مخالف جهت هستند اما در یک خط عمل مشترک نیستند.
بنابراین تمایل به مالش غیر یکنواخت بین صورت‌های بوش یا صفحات انتهایی و صفحات دنده وجود دارد. هدف از این اختراع کاهش یا از بین بردن این تمایل به مالش غیر یکنواخت و اجازه کاهش مقدار اضافی بار هیدرولیکی به داخل برای ایجاد تماس موثر between بین سطح مالش است.

بوش‌ها

مطابق با مقاله حاضر، پمپ دنده ‌ای مشخص می‌شود که محفظه در انتهای بوش یا صفحات انتهایی دارای ناحیه‌ای در مجاورت سمت مکش پمپ است که از فشار مایع خارج می‌شود و در نتیجه مرکز فشار در عقب صورت بوش‌ها را می‌توان تقریباً محوری با آنچه در صورت داخلی است مطابقت داد. ترجیحاً یک عضو مهر و موم شده تقویت شده برای کاهش فشار در نظر گرفته شده است، به عنوان مثال یک حلقه انعطاف پذیر که توسط صفحه یا قاب اسکلت در برابر فشار محیط پشتیبانی می‌شود تا شکل لازم را حفظ کند. این اختراع اکنون با استفاده از نمونه‌های قبلی با اشاره به نقشه‌های همراه شرح داده می‌شود که در آن: شکل 1 یک سطح مقطع از یک پمپ دنده‌ای با مساحت در انتهای عقب یک جفت یاتاقان است که از مایع فشار جدا شده است.
شکل 2 یک بخش آنلاین A-B از شکل 1 است. 3 و 4 ساختارهای متناوب را برای جداسازی ناحیه‌ای در انتهای عقب یاتاقان‌ها از مایع مطمئن نشان می‌دهد، و شکل 5 شکل اصلاح شده دیگری از مهر و موم است. مراجعه به شکل‌ها 1 تا 4 شامل. مراجعه به شکل‌ها 1 و 2، یک پوشش پمپ با یک انتهای باز حوصله ایجاد یک محفظه پمپاژ را دارد که دارای سوراخ‌های متقاطع 2، 3 است، محفظه گفته شده دارای یک طرف ورودی و یک طرف خروجی است که هر کدام به ترتیب با پورت‌های ورودی و خروجی 4، 5 در مقطع زمانی سوراخ شدن 2، 3. یک پوشش 6 در انتهای پوشش نصب شده است. برای بستن همان. پروانه‌های چرخ دنده‌ای 7 و 8 که دارای محوری‌های چرخشی محوری 9، 10، 1 ، 12 هستند، در محفظه پمپاژ قرار گرفته و با جفت بوش‌های تحمل 13، 14 و 15، 16 ارائه می‌شوند.

ژورنال‌های گفته شده و هر کدام دارای یک فلنج انتگرال 17 دارای یک صورت داخلی با انتهای داخلی هر یک از بوش‌های گفته شده برای تشکیل دیواره‌های انتهایی برای محفظه پمپاژ و ایجاد پایان مهر و موم مهر و موم با دو طرف پروانه 7، 8. چهره‌های بیرونی فلنج 17 در انتهای پوشیده شده شکل پوشش، با بخشی از صورت پوشش، یک دیواره انتهایی صاف در آن، و تشکیل شده بین این چهره‌های خارجی و پوشش 6 یک فشار مایع دریافت کننده است مطابق با اختراع، وسایلی برای تقسیم محفظه 20 به یک منطقه اول که برای دریافت مایع کم فشار از طرف ورودی پمپ و به یک منطقه دوم سازگار برای دریافت مایع فشار بالا از طرف خروجی، فراهم شده است. از پمپ گفته شده اولین منطقه کم فشار کوچک‌تر از منطقه فشار قوی است و در ناحیه‌ای در قسمت خارجی فلنج 7 قرار دارد که مربوط به ناحیه ای در صورت داخلی فلنج‌های گفته شده در مجاورت سمت ورودی پمپ گفته شده است.

شماتیک

ابزار تقسیم محفظه 20 به مناطق مشخص شامل یک عضو مهر و موم کننده انعطاف پذیر بی‌پایان حلقه مانند از هر شکل مقطع مناسب است که به صورت حاشیه‌ای یکی از مناطق را احاطه کرده و به گونه‌ای سازگار شده است که به صورت مهر و موم بین پوشش فشرده می‌شود. 6 و چهره‌های بیرونی فلنج 7 برای جدا کردن فشار سیال دریافت شده در یک منطقه از فشار دریافت شده در منطقه دیگر. در شکل 2 در بالا به منطقه کم فشار اشاره شده است، با عدد 26 نشان داده شده است و این منطقه، که در قسمت‌های خارجی فلنج‌ها در کنار آن مجاور سمت ورودی پمپ گفته می‌شود، از بالا جدا شده است منطقه فشار، شامل باقیمانده فضای 28، با استفاده از یک عضو آب بندی 24 که به صورت محدود منطقه 26 را احاطه کرده است. فشار کم مایع در ورودی پمپ (که احتمالاً در فشار صفر یا حتی در خلا even جزئی است) می‌تواند با منطقه 26 توسط یک مجرا مناسب منطقه مذکور را با سمت ورودی پمپ متصل می‌کند و این مجرا ممکن است شامل یک گذرگاه 22 باشد که با حذف لبه‌های تیز محوری تقاطع دو سوراخ در سمت ورودی پمپ تشکیل شده است.

فشار

مایع فشار قوی ممکن است توسط یک مجرای مشابه 2 که در سمت خروجی پمپ تشکیل شده است، در منطقه فشار قوی وارد شود. به منظور جلوگیری از سقوط مردان مهر و موم شده قبل از 24 به منطقه فشار کم 26 هنگامی که فشار مایع در منطقه فشار بالا وارد می‌شود، یک عضو سوراخ صلب با ضخامت کمتر از عمق اتاق 20 و دارای یک محیط داخلی پیکربندی مطابق با شکل محیطی منطقه کم فشار در منطقه مذکور درگیر لبه با عضو مهر و موم فوق در مرزهای بین مناطق فشار بالا و پایین است. در شکل 2 سفت و سخت به ازای هر یک از اعضای فورات به عنوان یک صفحه مسطح 23 با یک پورت 25 در آن نشان داده شده است، صفحه به طور محیطی در لبه‌های آن توسط عضو آب بندی حلقوی 24 درگیر می‌شود. بنابراین منطقه کم فشار 26 از منطقه فشار بالا جدا شده است به طوری که هنگام کار پمپ، فشار مایع خروجی بر روی قسمت‌های بیرونی فلنج 17 بوش 3 و 16 در منطقه فشار بالا ایجاد می‌شود تا بوش به صورت محوری به سمت داخل حرکت کند و چهره‌های داخلی فلنج 17 به تماس مهر و موم با در طرفین گلوله‌های دنده‌ای، منطقه کم فشار 26 یک منطقه تخلیه شده را فراهم می‌کند که به موجب آن می‌توان مرکز فشار روی صورت‌های بیرونی بوش‌ها را تقریباً محوری با آنچه در صورت داخلی است مطابقت داشت.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *