بهینه سازی‌ های پمپ دنده ‌ای نقش جهان

0 دیدگاه
پمپ دنده ‌ای نقش جهان

این مقاله مربوط به فرم جدیدی از ساخت پمپ دنده ‌ای نقش جهان است که در آن عناصر متحرک و تماس گیرنده طوری طراحی شده‌اند که ساییدگی و خرابی را جبران می‌کنند. گروه تولیدی نقش جهان همچنین در مورد افشای روشی برای پس گرفتن پمپ‌های دنده‌ای معمولی فرسوده است که ممکن است برای استفاده مجدد و نگهداری خواص پمپ جبران کننده سایش در نظر گرفته شود. این یک هدف دیگر از ابزار toprovide برای تنظیم میزان فشار مایع تولید شده توسط یک پمپ دنده ای است. بنابراین برای تحقق اهداف فوق و مرتبط، این اختراع شامل وسایلی است که از این پس به طور کامل شرح داده خواهد شد و به طور خاص در ادعاها ذکر شده است. نقشه ضمیمه و خلاصه توضیحات زیر به تفصیل بیان شده است:

در نقاشی ضمیمه گفته شده: شکل 1 نمای بالایی نیم مقطع از پمپ دنده‌ای است که طبق اصل اختراع من ساخته شده است. شکل 2 یک نمای پلان است که از صفحه‌ای معمولی با شکل 1 و کاملاً در امتداد خط 2-2 گرفته شده است. و شکل 3 یک نمای مقطعی بصورت برش خورده و برش خورده از قسمت لبه یاتاقان صفحه نسبت به صورت شعاعی چرخ دنده‌های پمپ است. اکنون با اشاره بیشتر به نقاشی‌، پمپ دنده نشان داده شده در آن متشکل از یک عضو محفظه است که به طور کلی توسط nu meral نشان داده می‌شود که دارای پایه 2 و صفحه پوشش قابل جدا شدن است.

شمای پمپ دنده‌ای

گل میخ 4. شافت محرک 5 در خرس 7 در محفظه f و دارای 6 در صفحه انتهایی journaled است. یک بسته بندی 8، که توسط بوش 9 در جای خود نگه داشته می‌شود، به عنوان یک غده آب بند در اطراف شافت درایو عمل می‌کند. 5 شافت دوم 0 به موازات شافت محرک 5 به ترتیب توسط یاتاقان‌ها و 2 در صفحه انتهایی 3 و محفظه حمل می‌شود. شافت‌های 5 و 0 به نوبه خود دارای چرخ دنده‌های مخروطی مخروطی یا مخروطی 3 و 4 هستند. چرخ دنده 3 ممکن است با استفاده از یک کلید وودروف مناسب به شافت 5 بسته شود. سیم‌های محیطی دنده‌های 13 و 4 با مخروطی دیواره‌های داخلی 6 و 7 به ترتیب در محفظه پمپ. دهانه ورودی 8 و دهانه خروجی 9 با محفظه پمپ بالایی ارتباط برقرار می‌کنند. از این رو چرخش چرخ دنده‌ها در جهتی نشان داده می شود که با فلش‌ها به داخل نشان داده می‌شوند.

در شکل 2 تاثیر القای مایعات از طریق ورودی 8 وجود دارد، این مایعات را بین مجرای دندان‌های دنده حمل می‌کند و از مجرای خروجی به بیرون مجبور می‌کند. 3 و f4 و با استفاده از سیم پیچ 2 سیم پیچ نصب شده در انتهای پیچ قابل تنظیم، در برابر آن‌ها اصرار می شود. یک مهره قفل 23 ممکن است روی پیچ ارائه شود تا دومی در موقعیت دلخواه خود ثابت شود. در شکل 3 نشان داده شده است، pe-. لبه جانبی صفحه 20 دارای یک شیار V شکل است که در آن یک ماده بسته بندی نصب شده است. بسته بندی 3 به عنوان معنی عمل می‌کند.
بررسی ساختار فوق این واقعیت را نشان می‌دهد که در اثر سایش بین سطح محیطی دنده‌های 3 و 4 و دیواره‌های داخلی 6 و 7 به ترتیب محفظه پمپ، صفحه انتهایی 20 محوری چرخ دنده‌ها را از بین می‌برد جبران سایش حاصل. بعلاوه لازم به ذکر است که در نقطه اتصال دندان‌های دنده‌ای که با شماره ارجاع A نشان داده شده است، اگرچه چنین دنده‌هایی بر روی محورهای موازی حمل می‌شوند، با این وجود مهر و موم مایع کارآمد ارائه می‌شود زیرا در همه زمان ها همپوشانی دندان‌های دنده متقابل با هم وجود دارد. به عبارت دیگر، نیازی به ساری نیست که نوک دندانه‌های چرخ دنده در تمام طول محوری خود با پایه‌های دندانه‌های دنده‌ای که برعکس قرار دارند تماس بگیرند. در صورت تمایل به کاهش فشار جریان سیال توسط پمپ یا تنظیم آن، صرفاً لازم است از طریق تنظیم پیچ 22 از فشرده سازی فنر سیم پیچ 2 کاسته شود.
به طوری که صفحه پشتی 20 اجازه می‌دهد تا یک نشت یا اثر بای پس در اطراف صفحات شعاعی چرخ دنده 3 و 4. در روش من برای بازیابی پمپ‌های دنده فرسوده با طراحی معمولی، روش به شرح زیر است: محفظه داخلی یک پمپ دنده معمولی مستطیل است، به عنوان با خطوط نقطه گذاری شده 24 و 25 در شکل 1 نشان داده شده است، و البته چرخ دنده‌ها دارای یک مقطع مستطیل شکل برای مطابقت با چنین دیواره‌های اتاق شکل هستند. هنگامی که اثرات سایش و زوال بین چهره‌های محیطی چنین چرخ دنده‌هایی به شکل مستطیل شکل و دیوارهای محفظه مجاور آن‌ها بسیار زیاد شده است، چرخ دنده‌ها برداشته می‌شوند و دیواره‌های داخلی اتاق پمپ با استفاده از رسوب فلز اضافی ساخته می‌شود و سپس به فرم مخروطی یا مخروطی که با اعداد مرجع f6 و fl نشان داده می‌شود، ماشینکاری می‌شود. چرخ دنده‌ها نیز به منظور مخلوط شدن با دیواره‌های محفظه پمپ که بدین ترتیب تشکیل شده‌اند، ماشینکاری یا به شکل مخروطی زمینی می‌شوند.

نتیجه

با توجه به چنین فرایندی، می‌توان یک پمپ دنده فرسوده و بی فایده را به کار انداخت، با یک دوره استفاده قابل استفاده، که بزرگتر یا بیشتر از پمپ اصلی است. همچنین لازم به ذکر است که قطر سوراخ ضربه‌ای که پیچ قابل تنظیم در آن بزرگتر از قطر فنر سیم پیچ قرار می‌گیرد، بنابراین ممکن است بدون ایجاد مزاحمت برای قسمت دوم، به راحتی از طریق دیواره صفحه پوشش 3 نصب و برداشته شود از به عنوان مونتاژ. روش‌های دیگری برای استفاده از اصل اختراع من ممکن است به جای آنچه توضیح داده شده است استفاده شود، تغییراتی در مورد فرآیند اعلام شده در اینجا ایجاد می‌ود، به شرطی که مرحله یا مراحل ذکر شده توسط هر یک از ادعاهای زیر یا معادل آن مرحله یا مراحل گفته شده باشد به کار گرفته شده. بنابراین من به طور خاص اختراع خود را به طور خاص ذکر و ادعا می‌کنم و دیواره های داخلی در محفظه گفته شده برای تماس با سطح Sur دنده‌ای گفته شده، یک صفحه تحمل در برابر صفحات شعاعی بزرگتر چرخ دنده‌های گفته شده، و وسیله ای برای فشار دادن صفحه مذکور در جهت محوری با چرخش مجدد به چرخ دنده‌های گفته شده است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *