خصوصیات پمپ دنده ‌ای چیست؟

0 دیدگاه
خصوصیات پمپ دنده ‌ای

به منظور بهبود پمپ دنده ای با هدف ارائه جزئیات خاصی از ساخت و سازی انجام می‌شود که تمایل به افزایش عمر پمپ به طور کلی و ساده سازی جدید یا تنظیم مجدد قطعات لازم برای استفاده در پمپ دنده‌ای دارد. هدف اصلی این مقاله تهیه محفظه دوم برای محفظه‌های پمپ است، با استفاده از استرها در بخش‌های ملاقات قابل تفکیک، اینگونه محفظه‌ها به گونه‌ای تنظیم می‌شوند که داخل محفظه‌های پمپ را به طور کامل بپوشانند و از محافظت در برابر سایش از هر نوع اتفاقی برای استفاده از پمپ هدف بعدی این مقاله لبه‌های آسترهای هر محفظه پمپ است، به طوری که در صورت سایش ممکن است به راحتی در ابعاد محوری کاهش یابد، همراه با تهیه آنیل‌ها برای حفظ خودکار آسترها در ارتباط مناسب با پمپ روتور.
یکی دیگر از اهداف این مقاله، چشم انداز استفاده از وسیله‌ای است که بطور طبیعی برای حفظ آسترها در ارتباط مناسب با روتور پمپ مورد استفاده قرار می‌گیرد تا در صورت رسیدن پمپ به شرط مشخص، یک دریچه برای پمپ فراهم شود. می‌توان گفت چشم انداز یک مهره بسته بندی که در یک راستایی و با شافت قرار گرفته است، هنگامی که مهره برای قرار دادن آب بند جدید متصل شد، در آنجا با جلوگیری از موقعیت شل مهره به طور معمول ساختارها هنگامی که برای اضافه کردن آب بند  عقب نشینی می‌شوند، و به طور ذاتی رابطه  رابط استفاده از مهره در آب بند شافت است. در نقاشی‌های همراه نشان داده شده است که در آن‌ها: شکل 1 نمای بالا رونده پمپ است. یک نوع استفاده از پمپ‌های دنده‌ای در صنعت رنگ به عنوان پمپ رنگ است.

ساختار

شکل 2 یک قسمت طولی از پمپ دنده‌ای است، خط مقطع از یکی از روتورهای پمپ عبور می‌کند. شکل 2c بخشی از خط 2a-2a است، شکل 2. شکل 3 نمای پرسپکتیو یکی از نیمه ورودی‌ها است.  شکل 4 نمای دورنمای محفظه پمپ است. شکل 5 نمای دورنمای یکی از مهره‌های بسته بندی است. شکل 6 یک نمای مقطعی عمودی شکسته است که یک وسیله برای نگه داشتن مقاطع آستر بازسازی شده در برابر حرکت محوری را نشان می‌دهد. شکل یک نمای مشابه است که وسیله تغییر یافته‌ای را برای نگه داشتن بخش‌های بوش بازسازی شده در برابر حرکت محوری نشان می‌دهد. شکل 8 نمای مشابهی است که یک وسیله تغییر یافته بیشتر برای نگه داشتن بخش‌های آستر بازسازی شده در برابر حرکت محوری را نشان می‌دهد.

پمپ دنده ‌ای از یک محفظه تشکیل شده است که دارای محفظه‌های روتور دایره ای متقاطع بالا و پایین و اتاق‌های 2 و 3 است. ورودی 4 و 5 خروجی در راستای تقاطع روتورهای پمپ، این جزئیات ساختاری معمولی Sual است. هر انتهای محفظه پمپ با یک محفظه انتهایی قابل جابجایی در 6 و 7 تهیه شده است، این محفظه‌ها ساخت یکسانی دارند و هر کدام شامل یک صفحه پوشش 8 هستند که به طور مستقیم در انتهای محفظه پمپ قرار دارد و به غیر از شافت، بسته می‌شود دهانه 9 در چنین صفحاتی.
هر محفظه انتهایی شامل یک صفحه حمل کننده غلتک غلتک 10 است که در رابطه با فاصله با صفحه پوشش توسط شبکه‌های 11 محفظه شده است 13 برای گسترش یکی از شافت‌های روتور پمپ برای تهیه وسایل، از یک بوش یا یاتاقان برنز 14 استفاده شده است. محفظه انتهایی سایت Oppo 7 با یک صفحه پوشش 15 مطابق با شکل کلی طرح محفظه پمپ ارائه شده است.

ساختار پمپ دنده ای

محفظه‌های انتهایی 6 و 7 با پیچ و مهره 16 که از داخل محفظه‌های مربوطه عبور می‌کنند، دارای سر در یک سر و مهره‌ها در انتهای مخالف برای حفظ اتصال محکم سیال، در محفظه پمپ محکم می‌شوند، در حالی که محفظه دنده 12 و صفحه پوشش 15 ایمن هستند توسط پیچ و مهره‌های مناسب 17 به چرخ‌های حامل یاتاقان تغییر می‌کند. چرخ دنده‌های 18 و 19 پمپ در اتاق‌های مربوط به روتور 2 و 3 و Se بر روی شافت S 20 و 2 آماده می‌شوند تا همکاری لازم برای پمپاژ چرخ دنده‌ها فراهم شود. این شافت‌ها از طریق دهانه‌های 9 در صفحات COver 8 و دهانه‌های 22 در غلتک تحمل صفحات 10، شافت‌ها با چرخ دنده‌های فعال 23 در محفظه چرخ دنده 12، با یکی از شافت‌ها از دهانه 13 گسترش می‌یابد برای اهداف رانندگی، انتهای مخالف شافت‌های گسترش یافته به دری عقب

کارایی پوسته

از آنجا که بخش‌ها‌ی پوسته‌، یا یکی از آن‌ها‌‌، تحت فشار پمپ محوری عمل می‌کند و از آنجا که وسیله جلوگیری از آن به فنرها برخورد می‌کند‌، نیروی آن ممکن است زیان آور شود‌، بنابراین در پمپ از پیش تعیین شده مطمئناً‌، همانطور که توسط مقاومت فنرها‌، مقاطع آستر یا یکی از آن‌ها‌ محوری ایجاد می‌کند تا این فشار را کاهش دهد یا از فشار خروجی داخل پمپ جلوگیری کند. بنابراین‌، تقویت پوسته پمپ دنده ای مساله‌ی مهمی است، ابزار فنر برای جبران بخش‌های بوش آهنی که دوباره شرح داده شده است‌، همانطور که شرح داده شد‌، به بخش‌ها‌ی بوش نیز اجازه می‌دهد تا به عنوان یک دریچه اتوماتیک عمل کنند‌، همانطور که مشخص خواهد بود. این خصوصاً در هنگام پمپاژ روغن‌ها‌ی سنگین سودمند است‌، به عنوان مثال‌، به دلیل اینکه قسمت پمپ متناسب با تخلیه برگشتی تحت تاثیر قرار می‌گیرد و با تنظیم مناسب فشار موثر از پیش تعیین شده پمپ دنده‌ای‌، بدیهی است که لازم نیست پمپ ظرفیت کامل خود را بکشد و مکش و سرریز آنچه که از سمت تخلیه استفاده نمی شود‌، داشته باشد. بنابراین‌، بخش‌ها‌ی آستر ابزاری را برای محافظت کامل از محفظه پمپ در برابر سایش فراهم می‌کنند. بخش‌ها‌ی آستر به گونه ای دیگر با هم همبستگی چیده شده‌اند که می‌توان با عمل ساده بریدن لبه‌ها‌ی ازاد دیواره‌ها‌ی جانبی آن‌ها‌‌، مدت 8 سال قابل توجهی را برای جبران سایش ناشی از کار پمپ و به طور معمول انجام داد.

کارایی پوسته پمپ دنده ای

بر روی دیواره‌ها‌ی انتهایی چنین بخش‌هایی تأثیر می‌گذارد. بعلاوه‌، آسترها در موقعیتی ترجیحاً از طریق وسیله‌ای نگهداری می‌شوند که به بخش‌های آستر اجازه می‌دهد مانند دریچه‌ها‌ی تسکین دهنده خودکار عمل کنند‌، عملکرد تسکین در هر فشار از پیش تعیین شده در محدوده پمپ تنظیم می‌شود. البته باید فهمید که‌، در حالی که استفاده از فنرها به عنوان وسیله ای برای نگه داشتن مقاطع آستر در محل‌، هنگامی که چنین بخش‌هایی برای جبران سایش تنظیم شده‌اند‌، توصیف شده است‌، عملکرد ویژگی تسکین خودکار ماتیک قابل درک نیست که فقط برای بخش‌ها‌ی بوش بعد از بازسازی آن‌ها‌ برای جبران سایش قابل استفاده است. مقاطع آستر به صورت اولیه ممکن است دارای دیواره‌ها‌ی انتهایی 34 از ضخامت نسبی باشند که از طریق تماس مستقیم با صفحات پوششی 8 نگهداری نشوند و در این شرایط ممکن است از ابتدای ساخت از فنرهای 39 یا 41 استفاده شود. بنابراین‌، عملکرد تسکین خودکار ماتیک ارائه شده توسط بوش‌ها‌ چه در آستانه اولیه و چه در شرایط بازسازی شده م effective تر باشد. برای جبران سایش. بنابراین قابل درک نخواهد بود که یکی از ویژگی‌ها‌ی بارز این اختراع استفاده از آسترهای ساخته شده به شکل مقطعی است که نه تنها از پوسیدگی محفظه پمپ در برابر سایش محافظت می‌کند بلکه خود به خود به خود تأمین می‌شود.

آب بند

همانطور که قبلاً گفته شد، نصب مهره‌های آب بند 27 است که هر مهره آب بند  در هر زمان با همکاری رشته‌ای با دیواره 25 در هر زمان 80 باقی می‌ماند و هنگامی که می‌خواهید بسته بندی جدید اعمال شود مهره به سادگی در قسمت بزرگ 33 قرار می گیرد تا انتهای آزاد بسته بندی قسمت 28 به اندازه کافی از انتهای دیوار 25 برداشته شود تا بسته بندی جدیدی فراهم شود. پس از قرار دادن بسته بندی‌، مهره بسته بندی به سادگی پیشرفته می‌شود تا بسته بندی فشرده شود‌، و همیشه با بزرگ شدن 33 از طریق نخ‌های 30 و 31 در هر زمان باقی می‌ماند. بنابراین مهره در هر راستا با شافت‌، شاخه نگهداری می‌شود از دشواری معمول استفاده از مهره بسته بندی شده کاملاً جداشونده متداول کاملاً اجتناب شده است و صرف چرخش مهره از طریق استفاده از ابزار مناسبی که با دهانه‌ها همکاری می‌کند 29 راحتی بسته بندی را راحت می‌کند یا فشرده سازی بسته بندی را به صورت ساده انجام می‌دهد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *