عملکرد قطعات پمپ دنده‌ای چگونه است؟

0 دیدگاه
عملکرد قطعات پمپ دنده‌ای

این مقاله به طور کلی به عملکرد قطعات پمپ دنده‌ای می‌پردازد. در حالی که ممکن است پمپ از انواع مختلفی از مواد مطلوب ساخته شود، یکی از ویژگی‌های‌ این اختراع ساختن پمپ در درجه اول از پلاستیک است و به خصوص یک پلاستیک معروف به “Delrin” است که مانند بسیاری از فلزات سخت‌تر است و اصطکاک کمی دارد پمپ اختراع حاضر شامل بدنه‌ای است که دارای حفره‌های‌ متقارن بالا و پایین برای دریافت درایو انعطاف پذیر و چرخ دنده بیکار و مجموعه تحمل در تنظیم کارتریج است.
چرخ دنده‌های‌ بیکار و رانده شده و یاتاقان‌های‌ مربوطه ممکن است به جای یکدیگر در هر دو قرار بگیرند پوشش‌های‌ جلو و عقب در دو طرف بدن از جمله حفره‌ها محکم می‌شوند و همچنین ممکن است به طور متناوب نصب شوند تا بتوانند هر نصب خاص مورد نظر را داشته باشند. چرخ دنده از طریق درب جلویی امتداد یافته و نسبتاً با آن مکانیکی درزبندی می‌شود.
مونتاژ بای پس یکپارچه است روی جلد عقب مرتب شده و توانایی بهبود عملکرد و عملکرد پمپ را دارد. به دلیل ساخت بدنه و نوع کارتریج دنده‌ای و بلبرینگ‌های‌ asem blies، پمپ‌ها می‌توانند به صورت پشت سر هم چیده شوند تا سایر کاربردهای آن را فراهم کنند. بر این اساس‌، هدف از این اختراع تهیه پمپ دنده‌ای بهبود یافته با اجزای سازنده آن است تا سیم به صورت متریک ساخته شود تا انعطاف پذیری گسترد‌ه‌ای را در استفاده برای تعداد زیادی از کاربردهای خاص ایجاد کند.
هدف دیگر این اختراع تهیه پمپ دنده ‌ای با جابجایی مثبت با اجزای متقارن ساخته شده به منظور اجازه اتصال و استفاده پمپ به صورت چندگانه است. یک ویژگی خاص اختراع در مجموعه بای پس است که به صورت یکپارچه در یک پوشش پمپ ساخته شده است. بنابراین یک هدف دیگر از اختراع در تهیه یک مجموعه بای پس برای یک پمپ دنده‌ای با جابجایی مثبت ساخته می‌شود که ساخت آن ساده و ساخت آن ارزان است.

خود روغن کاری

بهبود کارایی پمپ دنده ‌ای بر روی عملکرد پمپ تاثیر می‌گذارد، هدف این اختراع تهیه پمپ دنده‌ای با جابجایی مثبت است که دارای یک ماساژ بای پس باشد که بتواند از ظرفیت کامل پمپ استفاده کند‌، در این حالت عملکرد آرامتر و افزایش گرما کم است. هدف دیگر این اختراع تهیه مجموعه بای پس برای پمپ جابجایی مثبت است که در آن مونتاژ و پمپ به قدری متقارن ساخته شده‌اند که امکان تغییر آسان و سریع مونتاژ بای پس را به طرف مقابل پمپ می‌دهد.
هدف دیگر این اختراع تهیه مجموعه بای پس برای پمپ دنده‌ای است که دارای یک کنترل کننده منفرد برای تنظیم فشار بای پس و خاموش شدن بای پس است. هدف دیگر این اختراع در تهیه مجموعه بای پس برای جابجایی مثبت استپمپ چرخ دنده‌ای که در آن فقط یک بای بای می‌تواند به طور موثر در ارتباط با چندین مجموعه پمپ استفاده شود. ویژگی دیگر این اختراع در ساخت اجزای پمپ است که امکان نگهداری آسان و سریع پمپ را فراهم می‌کند و در نتیجه زمان خاموش شدن را کاهش می‌دهد. هدف دیگر این اختراع تهیه پمپ دنده‌ای با جابجایی مثبت است که دارای واشر حلقه O باشد و بدین ترتیب ضرورت تعویض واشرها پس از جدا شدن پمپ از بین برود.
یک هدف دیگر از اختراع حاضر در تهیه یک پمپ دنده‌ای بسیار متقارن ساخته شده است که چندین مجموعه پمپ ممکن است به هم متصل شوند تا واحدهای اختلاط برای مخلوط کردن مایعات و موارد مشابه فراهم شود. یکی دیگر از اهداف بعدی این اختراع تهیه پمپ ساخته شده در درجه اول از پلاستیک است که در آن ممکن است از یک آستر برای استفاده بیشتر از پمپ استفاده شود و در این صورت بدنه پلاستیکی پمپ به دور آستر قالب ریزی می‌شود. یک شی object بیشتر از این اختراع موجود در تهیه پمپ ساخته شده از “Delrin” است که در آن هیچ گونه روانکاری مورد نیاز نیست.

پوسته

هدف دیگر این اختراع تهیه پمپ دنده‌ای با جابجایی مثبت است که از مایع پمپاژ به عنوان روان کننده استفاده می‌کند و در آن وسیله‌ای برای استفاده در مایع بوش دنده‌های ثابت فراهم می‌شود تا توزیع مایع را به منظور افزایش روغن کاری پمپ فراهم کند.
یکی دیگر از اهداف این اختراع، تهیه یاتاقان‌های فلزی فلنج دار برای بوش‌های پشتیبانی از چرخ دنده است، که در آن یاتاقان‌ها با فنر بارگیری می شوند و حلقه O روی بوش‌ها مهر و موم می‌شوند. سایر اشیا، ویژگی‌ها و مزایای این اختراع از موارد زیر مشخص خواهد شد افشای دقیق‌، همراه با برگ‌های همراه نقشه‌ها، که در آن مانند اعداد مرجع به li اشاره می‌شود قطعات، که در آن‌ها: شکل. 1 نمای دورنمای پمپ دنده‌ای اختراع حاضر است. شکل. 2 نمای منفجر شده پمپ FIG است. 1 نشان دادن قطعات از منظر ، اما حذف قرقره‌های درایو ؛ شکل. 3 نمای بالایی پمپ FIG است. 1

شکل. 4 یک نمای عقب از پمپ دنده است. شکل. 5 یک نمای مقطعی بزرگ شده است که از طریق پمپ دنده‌ای اختراع حاضر، و به طور ثابت در امتداد خط 5-5 شکل گرفته شده است. 3؛ شکل. 6 یک نمای مقطعی با جزئیات بسیار بزرگ است که کاملاً در امتداد خط 6-6 شکل گرفته شده است. 3؛ شکل. 7 یک نمای مقطعی بسیار بزرگ شده است که از یک طرف پمپ دنده گرفته شده و نشان داده شده است که با یک آستر اصلاح شده است و استفاده از تکیه گاه بخشی از آستر را برای استفاده در فرآیند قالب ریزی نشان می‌دهد. شکل. 8 یک نمای جزئی است که در امتداد لبه محیطی حفره گرفته می‌شود و گروه حلقه O و ترتیب حلقه O را نشان می‌دهد که بدن کاملاً از پلاستیک ساخته شده است. شکل. 9 نمای مشابه FIG است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *